GISSA VAD.............

.............. KJOLARNA HAR KOMMIT!!! 
 
 
 
 
Självklart skulle vera vara med ;) Nu ska jag göra en liten kort resume av min upplevelse:
 
Kostnad: 
Säljaren: 
Frakttid: 
Storlek: 
Färg: 
Tull: 
 
För att summera är jag enormt nöjd över mina varor!
Kostnaden var enormt billig, cirka 46 kronor per kjol, så det var ett enormt bra pris att erbjuda.
Säljaren var seriös med betalningssätt, certifikerad av ebay och mycket trevlig det lilla jag egentligen hade med henne att göra. 
Frakttiden var väldigt kort och mitt paket kom fram tio dagar tidigare, vilket är ett enormt plus. Det skickades från Kina den 18/11, och kjolarna beräknades komma fram mellan den 29/11-19/12, OCH DET KOM IDAG!
Storleken var helt okej, jag trodde att de skulle vara aningen längre, men det fungerar fortfarande.
Färgen var ännu finare i verkligheten och som vanligt ger bilderna dem inte rättvisa. 
Tullen hade jag inga problem med eftersom säljare, SKICKADE PAKETET MARKERAT SOM EN GÅVA OCH MAN SLIPPER DÅ BETALA TULL OCH MOMS!! Enormt bra och trevlig överraskning :D
 
Ha en trevlig kväll, kram Linda

Kommentera här: