GOD JUL PÅ JULDAGEN

Jag är hemskt som inte hann skriva ens ett inlägg som önskade er god jul igår, men jag hade fullt upp, och var trött och fotograferade som en galning, så jag ber verkligen om ursäkt, men jag ska ge er vad jag fick i ett inlägg här i hopp om att ni förlåter mig..? 
 
 
 
 
 
 
Jag fick; 
- ett par übergulliga tofflor
- 800kr av mor-/farföräldrarna
- ett biopresentkort
- ett presentkort på HM
- en lott, dock ingen med vinst men det var SÅÅÅ nära att jag vann allt på hela lotten -.-'
- ett par hello kitty strumpor
- 'I min kropp' ~ av Kristian Gidlund
- 'Nyckeln' ~ av Mats Strandberg
- ett reserv minneskort till kameran
- ett Tamron 70-300 objektiv DDDÖÖÖÖÖÖÖRR
- ett stativ till kameran, DÖÖÖÖÖR IGEN
- ett par hello kitty hörlurar
- en ljudförstärkare till mobilen
- ett fint sätt med dofttvålar och bodylotions från Oriflame
- och en chokladkaka, som jag tyvärr är allergisk emot :(
 
GOD JUL PÅ ER ALLA 

Kommentera här: