TJABBA TJENA HALLÅ

VI SÄGER SÅ
 
Hej på er, idag har jag och mina små kära vänner arbetat hela dagen med vårt svenskaprojekt om Tranås. Det har varit ganska intensivt, och jag har för det mesta suttit och klippt ihop olika videoklipp för att få dem att se bra ut! Jag skulle gärna visa resultatet för er. Det är dock inte klart för vi har ej filmat allt ännu, men jag har lovat de medverkande i reklamfilmen att de få sekunder de är i bild, kommer ENDAST och BARA visas för vår klass och dess lärare som är medverkande där med oss. Så hur vi har lyckats kommer fortsätta att vara anonymt för er.. MOHAHAHA
 
 
Det här är vad jag ser framför mig just nu, dock, och jag bryter inte mot mitt löfte, bara att förtydliga. 
I övrigt har min dag varit påfrestande.. På hemkunskapen lagade jag min mat, vilket var enormt läskigt och jag vet inte riktigt vad som hände för det blev bara konstigt. Och efter det, under sista lektionen, var det redovisning av musiklåten, och det gick jättedåligt! Dels för att låten är dålig med en enormt ytlig text och kompet är också dåligt, och sedan kan en stor del vara för att Alma spelade upp sin låt efteråt, och den var grymt fin, varade i sju minuter, OCH hon skrev den klockan två inatt. ÄR MAN LITE AVUNDSJUK ELLER ÄR MAN LITE AVUNDSJUK?
 
Nu vet jag dock inte vad jag ska göra riktigt, men jag ska väl städa i ordning på alla chips, popcorn och läsk som fortfarande står framme efter vår intensiva kväll.. 
 
Kram på er, Linda

Kommentera här: