BUDAPEST

Nu sitter jag på flygplatsen och väntat på flygbussen, tyvärr har vi fått vänta jättelänge redan så Anna tror inte att det kommer någon XD 
Jag har wi-fi här, men antagligen kommer jag inte kunna skriva något under resten av veckan.. Idag klev jag upp vid fyra, kollade igenom packningen, åt lite och sedan satte mig för att åka till Skavsta... Där fick vi vänta på flygplanet som skulle lyfta kvart i nio och sedan åka i två timmar, och nu sitter vi här, och gör ingenting :/ än så länge har dagen kanske inte varit superrolig, men Daniel (min bror) och han sambo Sandra är med som överraskning för mamma, så vårt humör är ändå ganska glatt :) 
Jag hoppas verkligen att ni kommer få en lika underbar vecka som jag och så hörs vi på måndag ;) 

LOL SKRATTAR IHJÄL MIG PÅ VILKEN FUL BILD DET ÄR XP 
Kram, Linda 💜

Kommentera här: