Frustrerande.

Jag hade ju hoppats på att jag skulle kunna berätta om gårdagen när jag besökte holavedsgymnasiet, men.. ICKE SA NICKE. Jag var medveten om att jag hade ett kemiprov imorgon, som jag skulle plugga till nu, men så kom jag att tänka på att jag även hade 40 spanskaglosor som OCKSÅ är till i morgon, som jag också missat.. Och så ska jag läsa 50 sidor i 'Hungerspelen' av Suzanne Collins, som vår svenskalärare (som för övrigt suger), vill att vi ska läsa. Jag är så himla dålig på att planera och hela tidigare av terminen har alla läxor fungerat perfekt och jag gjorde dem samma dag som jag fick dem så jag fick mer fritid senare, men så kom bloggen.. ALLT ÄR ERAT FEL LOL, nejdå, men jag har fokuserat lite på den och så måste jag skaffa tid för både och ;) vilket jag inte har lärt mig ännu, hehe... 
MEN jag ska ge er en bild på min mumsiga nödproviant ;P 
Varm choklad med grädde, som tyvärr är slut nu!
Men ska jag kunna plugga så måste jag sluta nu ;/ 
ADIOS AMIGOS
 

Kommentera här: