JAG VET ATT JAG SUGER

Jag ber så himla mycket om ursäkt för mitt bloggande nu.. Det har varit mycket i skolan, och jag vet att det inte är roligt att läsa om, jag själv vill att bloggen ska ha en positiv inverkan, och jag själv är inte överdrivet glad när jag sitter med en hög läxor som bara växer sig större och större bredvid mig. Så det är nog den mest bidragande faktorn till att jag inte ens har lagt ut ens en OOTD de två senaste dagarna! Jag ska försöka bättra mig, men även nu sitter jag och skriver en inlämning om första världskriget vid sidan av bloggen.. och jag skulle inte heller vilja läsa när någon heller klagar om hur man mår, något som jag antagligen skulle ha gjort om jag skulle försökt skriva ner några känslor på bloggen, eftersom jag hade väldig magkramp och huvudvärk de två senaste dagarna. Nu blev det här ett sådant inlägg jag inte indikerade att göra, så jag ska sluta, men även försöka bättra mig!
KRAM

Kommentera här: