♥ PHOTOSHOOT - BILDER ♥

 
 
Här har ni en liten fotobomb med bilder som jag tog under vår lilla utflykt :) 
Tyvärr kan ni inte få se alla bilder då jag tog över 1000 bilder , allt under vår en timmas tur i skogen! Hehe, jag och min kamera är som gjorda för varandra... Även om alla kanske inte var de bästa ;P
Min kamera som jag använder att ta alla mina bilder (förutom vissa enstaka som tas med mobil eller webcam..) är en 'Nikon D3100', exakt samma modell som 'Nikon D3000' även fast min även har ett filmläge och möjligtvis lite bättre objektiv ;)
Njut av några bilder, det kanske kommer fler senare i livet ;P

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!:

skriven

svar: kul att du ville vara med i veckans blogg en vinnare är nu dragen så gå in och kolla om det var du och passa på att anmäla dig till den nya tävlingen:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/10/veckans-blogg_13.html
kram

Kommentera här: