Ny frisyr XO

 
GAAAAAAAAAAAAAAAH VAD TYCKER NI?????!!!!!!
 Jag har inte uppdaterat på enormt länge och har absolut ingen anledning till det.. Men inte bara har jag ändrat håret, JAG VAR PÅ BOMBAY BICYCLE CLUB IGÅR/IMORSE GAAAAAAHHH DET VAR HELT JÄVLA SJUKT OCH VI STANNADE KVAR EFTERÅT OCH SNACKADE MED ALLA OCH JAG OCH ALMA VÄNTADE FRÅN 15:30-01:00 TOTALT. Fast konserten var ju emellan, och det var helt sjuuuuuukt. Jag Dog nästan. Men tillbaka till håret! 
Jag fick en liten impuls och bestämde mig för att genomgå en förändring jag länge tänkt på :D
......
 
 
 
 
 
 
 
SKÄMTAR BARA MED ER AHAHAHAHAHAHA JAG HAR INTE ALLS FÄRGAT HÅRET, TITTA! JAG ANVÄNDE BARA PIXLR.COM;  
 
 
 
Helt ärligt har jag inte ens klippt mig.. Vilken lögnare jag är. Men jag skulle gärna göra det och jag har faktiskt tänkt på båda sakerna länge men aldrig kunnat föreställa mig hur jag skulle se ut i page. Hade det som liten, men då hade jag rakt OCH blont hår, så det kändes inte riktigt rättvist mot mig själv att referera till de bilderna.
 
Titta här nu hur jag fuskade:
 
1.
 
Håret utsläppt. 
 
2. 
 
Börja sätt upp det med hårnålar och placera håret i rätt längd mm. 
 
3.
 
Spreja lite hårsprej och ta BIIIILDER WIHO
 
Nej nu ska jag försöka kolla om jag kan börja på en himla svenska artikel med intervjuer och allt konstigt som ska vara med.. Tråkigt, och jag ska ha lov.... ACKACKACK
 
KRAM Linda 

Kommentera här: